Translate

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zostałam nominowana do Liebster Blog :

 

1) Kot czy pies?
Ja: Pies.
2) Wolisz chodzić do kina czy do teatru?
Ja: Czasami kino, a czasami teatr.
3) Jaka jest twoja ulubiona książka?
Ja: Lubie przygodowe, ale ulubionej nie mam.
4) Umiesz gotować?
Ja: Zależy co.
5) Gdybyś mogła polecieć gdzie chcesz na wakacje to jakie miejsce byś wybrała?
Ja: Hawaje.
6) Lubisz Justina Biebera?
Ja: Nie.
7) Jakiej muzyki słuchasz?
Ja: Najczęściej POP.
8) Grałaś kiedyś na PsP?
Ja: I to nie raz.
9) Szpilki, trampki czy japonki?
Ja: Trampki XD.
10) Jaki masz telefon?
Ja: Samsung Ace.
11) Wolisz laptopy czy komputery?
Ja: Wygodniej mi jest na komputerze, ale kiedy leżę w łóżku to zdecydowanie laptop.

http://mojeslodkie-zycie.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz